انتخاب شما
رتبه ی سایت
آمار بازدید
گزارش


341-DodgeChargerHemi

 




C_Class_History








Lamborghini_Gallardo








Quattroporte








mustang








off-road








panamera








AUDI R8








SUV








ferrari




BMW6








Cadillac








grancabrioi








Dodgcharger








G280








Landrovar








Aurion-Box








i40





























































































ب ام و های سری 3 و 5 با قطعات جدید M پرفورمنس

ب ام و های سری 3 و 5 با قطعات جدید M پرفورمنس

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱

طرفداران سری اسپرت M Power می توانند قطعات تیونینگ بدنه سری ام را برای نسل جدید سری سه یا پنج با قیمتی مناسب دریافت کنند. بدین ترتیب ظاهر اسپرت و عملکرد بهبود یافته ای را شاهد خواهید بود. باید توجه داشته باشید که این قطعات متفاوت از محصولی با نشان M3 یا M5 می باشند. زیرا توانایی های فوق العاده موتور آنها را ندارند.

3 Series with BMW M Performance Parts carbon fiber splitters

3Series with BMW M Performance Parts carbon fiber splitters

از قطعات جدید M  می توانید مجموعه ای از چرخ های 20 اینچی آلومینیومی سیاه و سفید بسیار زیبا همراه با لاستیکهای پیرلی (قیمت 4750 دلار) و ترمزهای بزرگ مسابقه ای برمبو شامل چهار پیستون در جلو و دو پیستون در عقب به رنگهای قرمز، زرد یا نارنجی (کیت کامل با قیمت 2300 دلار) را سفارش بدهید. همچنین لوله اگزوز  جدید فولاد ضد زنگ می تواند صدایی گوشنوازتر و پرطنین تر برای شما تولید کند.  قطعات فیبر کربن شامل اسپویلر عقب و اسکرتهای کناری و زیر سپر جلو  و آینه های پهلویی را به این مجموعه بیافزایید.

 


همچنین هواکش رادیاتور پره ای از جنس فیبر کربن، غربلیک فرمان M و اهرم دنده فیبر کربن و روکشهای آلکانترا هم به این مجموعه افزوده می شوند. اما اگر این بزک ها شما را راضی نمی کنند باید فعلا منتظر معرفی رسمی سری M جدید بمانید.


نوشته شده توسط علیرضا سیادتی در یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:ب ام و های سری 3 و 5 با قطعات جدید M پرفورمنس , | لینک ثابت مطلب

آخرین مطالب